Profesjonalne słuchawki do call center

2019-05-29

Każdy, kto musi wybrać profesjonalne słuchawki do call center, powinien chociaż trochę znać się na tym, jakie słuchawki w ogóle dostępne są na rynku. Jest tego naprawdę dużo, ale aby wybrać najlepsze, potrzebna jest przynajmniej podstawowa wiedza. Pamiętaj, że profesjonalne słuchawki do call center i biura będą nieco różniły się od tych, które używasz w domu - musisz zatem wiedzieć, na co zwrócić uwagę. To właśnie od twojej decyzji uzależniony jest komfort pracy wielu osób.


Profesjonalne słuchawki https://www.axtelheadsets.com/pl/sluchawki-z-mikrofonem/profesjonalne-sluchawki-call-center do call center

Aby wybrać profesjonalne słuchawki do call center należy przede wszystkim pamiętać, że będą one wykorzystywane przez niemal cały dzień pracy. Dlatego jednym z głównych czynników decydujących o wyborze jest sposób wykonania i jakość. Najlepszym rozwiązaniem z pewnością są modele ze wzmacnianych tworzyw. Istotne jest także, gdy wybierasz profesjonalne słuchawki do call center, by wybrać te z pałąkiem, by stabilizował ich pozycję. To daje pewność, że podczas rozmowy z klientem nie spadną pracownikom z głowy. Co ważne dla pracujących na słuchawkach, ten model jest po prostu wygodny i łatwo się go zakłada oraz zdejmuje. Mogą być przewieszone na szyi, w ten sposób zapewniając pełną mobilność głowy. Profesjonalne słuchawki do call center zawsze będą dwuuszne - to najprostszy sposób, by skutecznie oddzielić się od hałasu dochodzącego z zewnątrz. Jeśli BOK w twojej firmie to niewielka grupa ludzi, możesz zainwestować w profesjonalne słuchawki jednouszne.


Mikrofon w słuchawkach do call center

Najważniejsze z perspektywy klienta, który ma rozmawiać z pracownikami twojego BOKu jest to, by dobrze ich słyszał. Gdy zastanawiasz się, które profesjonalne słuchawki wybrać, nie oszczędzaj zatem na mikrofonie. Pamiętaj, że nie może on przemycać żadnych niepotrzebnych dźwięków, które tylko utrudnią rozmowę z klientem. Skup się na tym, by profesjonalne słuchawki, które wybierzesz, dobrze redukowały szumy otoczenia. Sprawdź także, czy można go odpowiednio regulować. Profesjonalne słuchawki do call center muszą być wyposażone w mikrofon najlepszy z możliwych.

Słuchawki do call center muszą mieć mikrofon o odpowiedniej czułości. Jak masz to rozumieć? Chodzi przede wszystkim o ilość sygnału wyjściowego przy zadanym sygnale na wejściu. Mikrofon ma czułość mierzoną w decybelach - to wartość ujemna, na którą musisz zwrócić uwagę, gdy chcesz wybrać profesjonalne słuchawki dla swojego BOKu. Im pokazana wartość ujemna jest wyższa, tym większa będzie czułość mikrofonu. Ogromnie ważne jest to, by mikrofon doskonale zbierał dźwięk, który do niego dociera - tylko w ten sposób nie będzie zakłóceń na linii konsultant - klient. To szczególnie ważne, gdy twoi pracownicy mają gorszy dzień lub klient, który dzwoni, okazuje się bardziej roszczeniowy niż zwykle.

@ Copyright 2018